Masaż Biurowy Warszawa logo - transparent
  • Masaż biurowy cena
  • Blog
    • Masaż biurowy dla firm w Warszawie
    • Masaż Biurowy w praktyce
  • Kontakt
Sprawdź ofertę
  • Masaż biurowy cena
  • Blog
    • Masaż biurowy dla firm w Warszawie
    • Masaż Biurowy w praktyce
  • Kontakt
Sprawdź ofertę

Regulamin

REGULAMIN SERWISU


§1 POSTANOWIENIA OGÓLNE I DEFINICJE

  1. Serwis internetowy – działający pod adresem https://masazbiurowywarszawa.pl/ (zwany dalej: Serwisem/Wykonawcą).
  2. Operator – Mobile Medical Services Sp. z o.o., ul. Jana Karola Chodkiewicza 5/86, 02-593 Warszawa, NIP: 521373 95 71.
  3. Dane kontaktowe Wykonawcy – umożliwiające klientowi kontakt: numer telefonu: +48 544 440 000, lub e-mail: kontakt@mobilemed.pl.
  4. Zakres usług – Wykonawca świadczy usługi z zakresu masażu, rehabilitacji, fizjoterapii oraz szeroko pojętych usług wellbeingowych.
  5. Ceny za usługi – ustalane indywidualnie z każdym Klientem, przy czym uwzględnia się m.in. charakter współpracy, jego tematykę, specjalizację, termin wykonania. Ceny przedstawione na stronie internetowej mają wyłącznie charakter informacyjny i nie stanowią oferty w rozumieniu art. 66 Kodeksu cywilnego. Ostateczna cena może różnić się od podanej na stronie.
  6. Prawo odmowy wykonania usługi – Wykonawca ma prawo odmówienia wykonania usługi, przede wszystkim ze względu na zbyt krótki termin realizacji zamówienia, w czasie którego Wykonawca nie będzie w stanie wykonać usługi.
  7. Nagrywanie i archiwizowanie rozmów – Rozmowy telefoniczne oraz korespondencja elektroniczna i papierowa prowadzone w związku działalnością Serwisu i Wykonawcy mogą być nagrywane i archiwizowane. Ujawnienie jakichkolwiek szczegółów wynikających z tych rozmów lub korespondencji jest niedopuszczalne, chyba że za wyraźną zgodą nadawcy i adresata albo gdy jest to konieczne ze względu na dochodzone przez Wykonawcę roszczenie, w szczególności wobec adresata lub nadawcy, lub gdy jest to niezbędne ze względu na przepis prawa i na żądanie uprawnionego do tego organu państwa.
  8. Podstawa prawna – Niniejszy regulamin został wydany z uwzględnieniem obowiązujących przepisów prawa, w szczególności:
    o ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz.U. z 2017 r. poz. 1219);
    o ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. z 2017 r. poz. 683); dalej jako PrKonsum;
    o ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych (Dz.U. z 2017 r. poz. 880).
  9. Wymagania techniczne – W celu korzystania z usługi Serwisu, należy posługiwać się przeglądarką internetową w jednej z następujących wersji:
    o Google Chrome w wersji 70 lub wyższej
    o Mozilla Firefox w wersji 65 lub wyższej
    o Safari w wersji 12 lub wyższej
    o Microsoft Edge w wersji 79 lub wyższej
    o Opera w wersji 60 lub wyższej

§2 CHARAKTER USŁUG ŚWIADCZONYCH PRZEZ WYKONAWCĘ

  1. Usługi – Wykonawca świadczy usługi w zakresie masażu, rehabilitacji, fizjoterapii oraz szeroko pojętych usług wellbeingowych (dalej jako Usługa).
  2. Realizacja usługi – Klient zleca Wykonawcy wykonanie wybranej Usługi. Usługa jest wykonywana zgodnie z wiedzą i umiejętnościami posiadanymi przez Wykonawcę.

§3 PŁATNOŚĆ

  1. Metody płatności – W Serwisie istnieje możliwość płatności w następujący sposób:
    o przelew na konto bankowe.
  2. Moment dokonania płatności – Za moment dokonania płatności uważa się moment wpływu środków na konto Wykonawcy.

§4 ODSTĄPIENIE OD UMOWY

  1. Prawo odstąpienia – Zgodnie z art. 27 w zw. z art. 28 pkt 2) PrKonsum, Klient, który jest konsumentem, ma prawo odstąpić od umowy w terminie 14 dni od jej zawarcia.
  2. Zawiadomienie o odstąpieniu – W przypadku skorzystania z prawa, o którym mowa w ustępie poprzedzającym, Klient zobowiązany jest poinformować o tym Wykonawcę, składając oświadczenie o odstąpieniu drogą elektroniczną na adres kontakt@mobilemed.pl lub telefonicznie pod nr telefonu +48 544 440 000. Oświadczenie o odstąpieniu od umowy złożone po terminie, o którym mowa w ustępie pierwszym niniejszego paragrafu, nie wywołuje skutków prawnych. Artykuł 61 KC stosuje się wprost.
  3. Wyjątek od prawa odstąpienia – Zgodnie z art. 38 pkt 1) PrKonsum, kupujący nie ma prawa odstąpienia od umowy o świadczenie usług, jeżeli Wykonawca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu usługi przez Wykonawcę utraci prawo odstąpienia od umowy.
  4. Odstąpienie przed upływem terminu – W sytuacji, kiedy po zawarciu umowy Klient zażądał wykonania usługi, przed upływem 14 dni na odstąpienie od umowy, po czym w tym okresie złożył oświadczenie o odstąpieniu, będzie zobowiązany do zapłaty Wykonawcy wynagrodzenia w wysokości proporcjonalnej do stopnia ukończenia usługi przez Wykonawcę. Kwotę zapłaty oblicza się proporcjonalnie do zakresu spełnionego świadczenia, z uwzględnieniem uzgodnionego w umowie wynagrodzenia.
  5. Potwierdzenie odstąpienia – W przypadku złożenia przez Klienta oświadczenia o odstąpieniu drogą elektroniczną, Wykonawca niezwłocznie prześle potwierdzenie otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy (na trwałym nośniku danych w rozumieniu art. 2 pkt 4 PrKonsum).
  6. Potwierdzenie zapoznania się z regulaminem – Zawierając umowę Klient potwierdza, iż zapoznał się z treścią niniejszego Regulaminu, w tym potwierdza, iż został zawiadomiony o prawie odstąpienia od zawartej umowy o świadczenie usług w terminie 14 dni od daty zawarcia umowy.

§5 PROCEDURA SKŁADANIA REKLAMACJI

  1. Zgłaszanie reklamacji – Klient ma prawo do składania reklamacji dotyczących świadczonych Usług.
  2. Forma zgłoszenia – Reklamacje można składać w formie elektronicznej na adres e-mail: kontakt@mobilemed.pl lub pisemnie na adres: Mobile Medical Services Sp. z o.o., ul. Jana Karola Chodkiewicza 5/86, 02-593 Warszawa.
  3. Termin zgłoszenia – Reklamacje powinny być zgłaszane niezwłocznie, nie później niż w terminie 30 dni od daty wystąpienia przyczyny reklamacji.
  4. Treść zgłoszenia – Reklamacja powinna zawierać co najmniej imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji Klienta, datę wystąpienia przyczyny reklamacji oraz szczegółowy opis reklamacji.
  5. Termin rozpatrzenia reklamacji – Wykonawca rozpatruje reklamację w terminie 14 dni od dnia jej otrzymania. W szczególnie skomplikowanych przypadkach termin ten może ulec wydłużeniu, o czym Klient zostanie poinformowany.
  6. Odpowiedź na reklamację – Odpowiedź na reklamację zostanie wysłana na adres e-mail lub adres do korespondencji podany przez Klienta w zgłoszeniu reklamacyjnym.

§6 POSTANOWIENIA KOŃCOWE

  1. Zgoda na przetwarzanie danych osobowych – Złożenie zamówienia w Serwisie lub kontakt poprzez Serwis jest równoznaczne ze zgodą na przechowywanie i przetwarzanie przez Wykonawcę danych osobowych zawartych w zamówieniu, zgodnie z przepisami Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych).
  2. Polityka Prywatności – Wszelkie kwestie ochrony danych osobowych klientów Wykonawcy opisuje Polityka Prywatności.
  3. Prawo do zmiany regulaminu – Wykonawca zachowuje swoje prawo do zmiany postanowień niniejszego Regulaminu.

Ostatnie wpisy

  • Masaż biurowy dla firm w Warszawie
  • Masaż – korzyści zdrowotne
  • Najczęściej oferowane benefity w firmie
  • Dlaczego firmy inwestują w benefity pracowniczne?
  • Masaż – historia i początki jego wykorzystywania

Najnowsze komentarze

    BLOG

    Masaż biurowy dla firm w Warszawie

    KONTAKT

    544 440 000

    kontakt@masazbiurowywarszawa.pl

    NA SKRÓTY

    Masaż biurowy Warszawa

    Masaż biurowy cena

    Kontakt

    Blog

    Regulamin

    Polityka Prywatności